E-shop nabízející francouzská vína Administrace

Reklamační řád

Jsme jen lidé a může se stát, že i přes veškerou snahu a důslednou kontrolu Vám zašleme špatně sestavenou objednávku nebo vadné zboží. I když je to ojedinělá věc, reklamaci řešíme vždy důsledně, rychle a vždy se snahou, aby byl zákazník spokojen. Kontaktovat nás můžete na emailové adrese: obchod@vina-z-francie.cz.

Reklamace zboží musí splňovat všechny náležitosti reklamačního řádu jinak nebude reklamace uznána.

  • Pokud zboží bylo doručeno rozbité či poničené – pokud je to zřejmé již při doručení zásilky, nepřebírejte jí od zaměstnance přepravní služby a tuto zásilku odmítněte. Pokud závadu zjistíte až po ochodu pracovníka přepravní firmy či našeho zaměstnance prosím informujte nás neprodleně na telefonu +420 222 360 077  a poničené položky vám budou obratem zaslány zdarma. Vyhrazujeme si právo na vyzvednutí rozbitých či poničených lahví. Jako důkaz pro vymáhání škody po přepravci je naprosto dostačující také fotografie.
  • V případě, že při konzumaci zjistíte, že je víno tzv. „korkové“ nebo-li, že se do vína uvolnili sloučeniny tzv. TCA a víno se stalo chuťově nepoživatelné, informujte nás a obratem Vám zašleme náhradní láhev.V tomto případě je nutné takto vadné víno uchovat – přepravní firma či náš pracovník víno vyzvedne. Akceptujeme reklamace jen lahví, v kterých zbývá alespoň 2/3 vína.
  • Na prodané víno se vztahuje standardní reklamační lhůta. Pro uznání reklamace nevztahující se na body výše je potřeba po celou dobu víno uchovávat: v konstantní teplotě 8-12°, konstantní vlhkosti, tmě, mimo vibrace a bez zásadních manipulací. Navíc tyto podmínky musí být trvalé, konstantní a bez jakýchkoliv náhlých změn. Prodávající bude požadovat po kupujícím doložení tohoto správného skladování, jinak reklamace nebude uznána.
  • při reklamaci je nutné předložit prodejní doklad s datem a cenou nákupu

Naše firma nenese odpovědnost za:

  • nedodání či zdržení zásilek zaviněných ze strany objednavatele udáním nesprávných nebo neúplných údajů o čase, místě či osobě příjemce
  • zpoždění zásilek, pokud k nim došlo v důsledku událostí, které nemůžeme jakkoli ovlivnit (např. dopravní zácpy, dopravní nehody, přírodní živly,…)